Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik had inderdaad ook aan de gulden snede gedacht maar ik vond de wolken wel iets hebben.
De aanpassing van Bloatenaas brengt wel een mooi panoramisch effect.
Maar toch beter in het blauw laten
de originele tweede foto is de beste voor mij.
een heel mooie landschapsfoto.
dat de horizon in het midden staat is zeker geen bezwaar.
vergeet af en toe die gulden snede !
de eerste vind ik niet zo mooi door het panoramaformaat en dat is ook de zwakte van de update door Bloatenaas.
2de foto zou ik onderste stuk eraf doen tot je rechtsonder nog ca 1cm water hebt, dan heb je niets van "storende" elementen en wordt je blik veel meer aangetrokken naar het midden van je foto.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
de originele tweede foto is de beste voor mij.
een heel mooie landschapsfoto.
dat de horizon in het midden staat is zeker geen bezwaar.
vergeet af en toe die gulden snede !
de eerste vind ik niet zo mooi door het panoramaformaat en dat is ook de zwakte van de update door Bloatenaas.
Elk zijn smaak of zwakte hé
Voor mezelf vind ik een horizon van een landschap in het midden niet mooi,net zoals bij een zonsondergang op zee.
Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D
Comment