Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't Zwin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 't Zwin

Enkele landschappen geschoten tijdens een stiltewandeling in 't Zwin op 31 okt.
    Tips ?

Nikon D5000

Re: 't Zwin

2e foto vind ik mooi , toch ietsje meer de gulden snede verzorgen,horizon zit zogoed als in het midden,

Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

die 2de is een hele mooie !
      Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

'k heb het zelf een beetje aangepast , als het nie goe is smijt je hem er maar van

Last edited by Bloatenaas; 1 november 2010, 21:04.
        Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Tweede is een hele mooie .

@ Bloatenaas, jouw uitsnede is qua compo beter maar wat heb je met de kleuren gedaan , vind ik maar niks hoor, al dat roze gedoe.

grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            Tweede is een hele mooie .

@ Bloatenaas, jouw uitsnede is qua compo beter maar wat heb je met de kleuren gedaan , vind ik maar niks hoor, al dat roze gedoe.

grtjs
            hersteld , had een beetje oranje toegevoegd omdat ik het wat blauwig vond

Comment

Dank u voor de reacties.

Ik had inderdaad ook aan de gulden snede gedacht maar ik vond de wolken wel iets hebben.
              De aanpassing van Bloatenaas brengt wel een mooi panoramisch effect.
              Maar toch beter in het blauw laten

Groeten
              Nikon D5000

Comment

Bewerkte versie ziet er terug gezond uit nu Bloatenaas .

grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

de originele tweede foto is de beste voor mij.
                  een heel mooie landschapsfoto.
                  dat de horizon in het midden staat is zeker geen bezwaar.
                  vergeet af en toe die gulden snede !

de eerste vind ik niet zo mooi door het panoramaformaat en dat is ook de zwakte van de update door Bloatenaas.
                  Last edited by Control-Z; 2 november 2010, 17:09.

Comment

2de foto zou ik onderste stuk eraf doen tot je rechtsonder nog ca 1cm water hebt, dan heb je niets van "storende" elementen en wordt je blik veel meer aangetrokken naar het midden van je foto.
                    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      de originele tweede foto is de beste voor mij.
                      een heel mooie landschapsfoto.
                      dat de horizon in het midden staat is zeker geen bezwaar.
                      vergeet af en toe die gulden snede !

de eerste vind ik niet zo mooi door het panoramaformaat en dat is ook de zwakte van de update door Bloatenaas.

Elk zijn smaak of zwakte hé
                      Voor mezelf vind ik een horizon van een landschap in het midden niet mooi,net zoals bij een zonsondergang op zee.

Comment

Working...
                      X