Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyprus, mijn eerste foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cyprus, mijn eerste foto

Onlangs in Cyrpus op verlof geweest. De eerste keer dat ik een SLR bij me had.
    Laat maar weten wat jullie er van vinden.

Exif: Camera: NIKON D90 - ISO: 100 - Belichting: 1/500 sec. - Diafragma: 5.3 - Brandpuntsafstand: 70mm
    Nikon D90

Re: Cyprus, mijn eerste foto

nogal gewone compositie van een veel gezien onderwerp.
    het is niet slecht, maar het kan me ook niet boeien.
    er is weinig op te zien.

Comment

Ik ben reeds verschillende keren op Cyprus geweest, en inderdaad je kan daar veel mooiere foto's maken hoor. In deze mis ik ook scherpte.... misschien niet verscherpt bij het verkleinen ?
      Andere en betere van Cyprus zou ik zeggen (begint weeral te kriebelen, want begin maart zijn we terug weg naar daar).
      Groetjes

Comment

compo is wel leuk, maar denk door het gebruikte diafragma je toch wat aan scherpte bent misgelopen,.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

OK, bedankt voor de reacties. Ik heb de foto niet verscherpt na het verkleinen. Zal vanmiddag eens proberen dit te doen.
          De tip van het diafragma is zeer welkom. Zal er in't vervolg proberen op te letten van een kleiner diafragma te kiezen bij landschappen. Alle begin is moeilijk!
          Nikon D90

Comment

Hier is de foto nog eens maar dan wat verscherpt.
            Nikon D90

Comment

Is beter, maar zoals Bouk schrijft had je in eerste instantie bij dit licht een kleiner diafragma/groter nummer moeten kiezen. Bij gebruik van het verkeerde diafragma is het moeilijk om achteraf nog deftig te verscherpen.
              Groetjes

Comment

Working...
              X