Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wissant

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wissant

Over 2 weken ben ik naar Wissant geweest en heb daar enkele foto's genomen.
    Hieronder vinden jullie 3 foto's uit de reeks.

Graag had ik jullie menig gekregen over de foto's.

Bedankt!

of ?
    Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Re: Wissant

Mooi hoor.

nummer 2 is mijn favoriet

Comment

nr 2 is favo, maar de andere twee vind ik ook goed.
      "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Bedankt voor de reacties!
        nummer 2 behoort ook wel tot mijn favorieten :-)
        Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Comment

Heb geen echte voorkeur en vind ze alle drie heel goed. Misschien inderdaad een lichte voorkeur voor 2, door die drie mooie lagen in verschillende kleuren.
          Groetjes

Comment

Bedankt voor de reactie.
            Het is inderdaad net die 3 lagen die foto 2 zo mooi maakt vind ik.

Het komt ook niet veel voor dat men schapen aan de zee tegenkomt denk ik, da maakt de foto ook nog speciaal naar mijn bescheiden mening :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drieze Bekijk bericht
              Het komt ook niet veel voor dat men schapen aan de zee tegenkomt denk ik, da maakt de foto ook nog speciaal naar mijn bescheiden mening :-)
              Even off topic, maar dan ben je nog niet op Texel (Nl) geweest Drieze , daar lopen er denk ik honderden (duizenden ?) op de dijken. Ook in Frankrijk Normandië, daar worden ze pré salé (=voorgezouten) genoemd. Omdat ze grazen op gras langs de zee dat door de vochtige zeelucht gezouten is, zou het vlees een betere smaak hebben.....

Groetjes

Comment

Ik zou beter je handtekening in je post gebruiken: "Ik leer nog elke dag bij !" ;-)

Misschien wel eens de moeite om naar Texel te gaan dan. Ben benieuwd... :-)

Comment

Working...
                X