Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Volgende keer lichtjes flitsen, en een iets kleiner diafragma, of iets dichterbij gaan. De ogen van de dame rechts op je foto zitten net buiten scherptediepte.
De van boven vallende schaduwen zijn heel zwaar, en die kon je verlichten door zachtjes in te flitsen. De ogen van de dame links op de foto zijn nu donkere, levensloze bollen, die een puntlichtje konden gebruiken.
Pas op... verder vind ik het allemaal wel goed. Op zo'n evenement foto's maken is niet vanzelfsprekend.
Weliswaar als duo voorgesteld, maar toch zou ik de dame links op de foto ervan af croppen. Misschien is de blonde dame wat minder scherp, maar tegen de regels in vind ik de blik primerend boven de scherpte.
Waarom linkse dame op de foto ervan af... Tis een zeer mooie dame en die doet haar job waarschijnlijk meer dan goed, maar ik vind dat ze wat met een ongelukkige blik op deze foto staat.
Comment