Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

duo bd live

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • duo bd live

    f4,0 1/125 iso1800
    zonder flash

    Graag opmerkingen.
    Mvg,
    Eddy


    Smaken verschillen

  • #2
    Re: duo bd live

    Ik vind deze zeer zeker geslaagd en vind het straf dat je zo weinig ruis hebt voor een iso 1800...

    Op het tweede zicht is er wel iets geks met de ogen van de brunette. Heb je die bewerkt of zo?
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: duo bd live

      Volgende keer lichtjes flitsen, en een iets kleiner diafragma, of iets dichterbij gaan. De ogen van de dame rechts op je foto zitten net buiten scherptediepte.
      De van boven vallende schaduwen zijn heel zwaar, en die kon je verlichten door zachtjes in te flitsen. De ogen van de dame links op de foto zijn nu donkere, levensloze bollen, die een puntlichtje konden gebruiken.
      Pas op... verder vind ik het allemaal wel goed. Op zo'n evenement foto's maken is niet vanzelfsprekend.

      Mvg
      Chris

      Comment


      • #4
        Re: duo bd live

        Weliswaar als duo voorgesteld, maar toch zou ik de dame links op de foto ervan af croppen. Misschien is de blonde dame wat minder scherp, maar tegen de regels in vind ik de blik primerend boven de scherpte.
        Waarom linkse dame op de foto ervan af... Tis een zeer mooie dame en die doet haar job waarschijnlijk meer dan goed, maar ik vind dat ze wat met een ongelukkige blik op deze foto staat.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment

        Working...
        X