Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mechelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mechelen

tijdens het triatlonweekend mag er voor een keer in het kanaal gezwommen worden.

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: Mechelen

Dit is een reportagefoto met potentieel. Er is de actie van de zwemmers plus die ene die in het bootje gehesen wordt. En anderzijds heb je de aangemeerde boten en de toeschouwers. Die laatste twee elementen kan je wat meer punch geven door alles behalve water en lucht te selecteren. (randen verzachten: refine edge/feather . . .) Pas 'levels' of 'curves' toe op de selectie. Voor de waterpartij lijkt me dat niet nodig omdat je daar al genoeg levendigheid hebt door het lichtspel en de badmutsen.
    't Is Maar een ideetje.
    Luc

Comment

ok bedankt, ik probeer het eens
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Je had hier met een polarisatiefilter de schittering uit het water kunnen wegnemen. Nu zit er een schittering in die het plaatje veel te grijs maakt. Bekijk de histogram maar eens. Daar zit een hele sterke component aan de rechterkant. Eigenlijk kun je deze foto moeilijk weer mooier krijgen.
        Jacques Bakker
        www.fotohandig.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotohandig Bekijk bericht
          Je had hier met een polarisatiefilter de schittering uit het water kunnen wegnemen.
          waarom...dat vind ik juist een +je bij deze opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

de schittering die er op dat moment was, wilde ik bewust wel op de foto hebben.

Maar ieder zijn smaak natuurlijk, dus bedankt voor de reacties.

Comment

Working...
            X