Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitbraak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• uitbraak

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: uitbraak

Bij de eerste vind ik het tegenlicht en de lichte overbelichting te veel storen.
    De twee andere vind ik goed gemaakt. De tweede mooi beeldvullend, de derde met een apart standpunt, en diepte gebracht in het beeld. Bij die derde zou ik nu wl lichtjes durven inflitsen, omdat nu je onderwerp donkerder is dan de achtergrond. Bij de tweede mag dat ook, maar is 't minder nodig.

Mvg
    Chris

Comment

bedankt voor je reactie en de tip
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Nummer 2 en 3
        Die "uitbrekers" staan er goed op
        Groeten,
        Stefan

Comment

nummer drie vind ik persoonlijk een mooie.

groeten,
          Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

bedankt.

Zelf vond ik het wel iets hebben dat je zo goed ziet dat die echt uit de boom uitbreken en niet zomaar erop groeien. Het is een dode boom, maar toch zoveel leven.

Comment

2 en 3 zijn goeie!
              Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Working...
              X