exif F8-1/800-iso 200-BR 28mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strandzeilen -de panne
Collapse
X
-
-
Re: Strandzeilen -de panne
Ik vind dit een hele goeie.
Genoeg ruimte voor en achter het voertuig.
Onder en boven ook zodat het geen bekrompen foto wordt.
Kleuren, scherpte, contrast
Minpunt is dat je de horizon moet rechtzetten.
Geen comments op deze foto, om niet te zeggen beschamend.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtIk vind dit een hele goeie.
Genoeg ruimte voor en achter het voertuig.
Onder en boven ook zodat het geen bekrompen foto wordt.
Kleuren, scherpte, contrast
Minpunt is dat je de horizon moet rechtzetten.
Geen comments op deze foto, om niet te zeggen beschamend.
Robby BB
En die horizon: dat is mm-werk (daar komt het natuurlijk wel op aan)Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
deze even terug naar boven gehaald voor U verjaardag vandaag
want het is een pracht plaatje wat echt meer aandacht verdient
proficiat met U verjaardag vandaagGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Ik gun iedereen zijn behoefte om lovende opmerkingen ten beste te geven maar deze foto
kan mij absoluut niet boeien. Het is een ding dat op het strand is. Compositie vind ik naatje.
Tijdig reageren kon toen niet omdat ik in die tijd de twijfelachtige eer genoot in de ban te
zijn gedaan. Nu toevallig wel gereageerd omdat-ie even bovenaan stond.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk gun iedereen zijn behoefte om lovende opmerkingen ten beste te geven maar deze foto
kan mij absoluut niet boeien. Het is een ding dat op het strand is. Compositie vind ik naatje.
Tijdig reageren kon toen niet omdat ik in die tijd de twijfelachtige eer genoot in de ban te
zijn gedaan. Nu toevallig wel gereageerd omdat-ie even bovenaan stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDus het heeft niets met de foto te maken maar eerder omdat dit een strandgebeuren en waar natigheid aan te pas komt.
Robby BBVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtNee hoor, het gaat alleen om - voor mij - het contrast tussen de foto en de lovende bewoordingen.
Comment
-
Weinig reactie's ? Stel dan de vraag "waarom" en beschamend kan je ook andersom interpreteren !
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdeze even terug naar boven gehaald voor U verjaardag vandaag
want het is een pracht plaatje wat echt meer aandacht verdient
proficiat met U verjaardag vandaag
De foto : ook al komt hij uit de opbergkast, vind ik bijna helemaal goed, actie en kleur Horizon nog recht en alles oké, behalve de discussiesKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWeinig reactie's ? Stel dan de vraag "waarom" en beschamend kan je ook andersom interpreteren !
Vissen kan inderdaad heel selectief zijn ....
De foto : ook al komt hij uit de opbergkast, vind ik bijna helemaal goed, actie en kleur Horizon nog recht en alles oké, behalve de discussies
Waarom geef je nu wel een comment (Wat gewaardeerd wordt) en toen niet (was er geen discussie)?
Ik meen mij te herrineren dat Lilybie regelmatig de mensen feliciteerd met verjaardagen, HOF's, gewonnen wedstrijden enz. Als u dat tegen de borst stuit kun je dit mischien melden in een PM of verwittig je de moderatoren (gebruik uitroepteken) zodanig dat ZIJ
een oordeel kunnen vellen.
Mij en de poster ook denk ik, intresseerd het waarom jij die foto BIJNA helemaal goed vind .
Comment
-
brrr..
grimmig sfeertje hier in dit topic....
wat betreft de foto...
horizon een klein beetje rechter zetten en klaar
misschien nog een heel klein beetje minder contrast in de strandzeiler (vind ik precies een beetje veel nu)een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht.....
Ik meen mij te herrineren dat Lilybie regelmatig de mensen feliciteerd met verjaardagen, HOF's, gewonnen wedstrijden enz. .......
Robby BB
@ plaatwerker en GR
het is mijn bedoeling om de jarige op z'n eigen verjaardag even terug in het zonnetje te zetten
ik wens inderdaad de jarige van de dag een prettige verjaardag
enkel als er een foto tussen staat die nog geen 6 maanden geleden is gepost en die me aanstaat
ik doe dit nu al bijna 2 jaar met heel veel plezier
een foto met kritiek laat ik achterwege daar heeft een jarige niets aan
door dit te doen kom ik ook eens in andere forum onderdelen te recht waar ik eigenlijkveel te weinig kom kijken
maar ik ben ook maar een werkend mens hé
doe een ganse week twee huishoudens en dan dat van mij er bij(4 pers.)waar van twee tieners
heb mijn handen meer dan vol genoeg
dus schiet er weinig tijd over om over alle forums te schurfen en hou ik eigenlijk vast aan de forums waar ik het liefst vertoefGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment