Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goeie foto wat mij betreft.
Probeer eens een lager standpunt, en probeer de twee grafstenen niet te laten samenvallen en verdeel ze over het hele beeld, de scherpe links en de onscherpe rechts. Dat zou m.i. nog beter zijn, zodat ze wisselwerken, voorgrond-achtergrond en voor meer diepte in het beeld zorgen. Probeer het ganse beeld daarbij te gebruiken.
Iets te weinig licht wat mij betreft, en daardoor ook iets te weinig contrast.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Goeie foto wat mij betreft.
Probeer eens een lager standpunt, en probeer de twee grafstenen niet te laten samenvallen en verdeel ze over het hele beeld, de scherpe links en de onscherpe rechts. Dat zou m.i. nog beter zijn, zodat ze wisselwerken, voorgrond-achtergrond en voor meer diepte in het beeld zorgen. Probeer het ganse beeld daarbij te gebruiken.
Iets te weinig licht wat mij betreft, en daardoor ook iets te weinig contrast.
Mvg
Chris
Ik had de eerste foto dan ook iets donkerder gemaakt dan hij origineel was... Misschien iets té donker dan mss.
Ik heb nog een foto toegevoegd, dewelke ik iets beter vond persoonlijk.
Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900
Ik had de eerste foto dan ook iets donkerder gemaakt dan hij origineel was... Misschien iets té donker dan mss.
Ik heb nog een foto toegevoegd, dewelke ik iets beter vond persoonlijk.
In die tweede foto krijg je met een lager standpunt ook veel meer diepte. Hij is echter vrij slordig van compositie, en de net afgesneden grafstenen op de achtergrond maken hem m.i. niet beter.
Comment