Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A Soldier Of The Great War

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• A Soldier Of The Great War

Nog één van de foto's van mijn tripje naar het Heuvelland...

Graag jullie commentaar

Edit: Nog een tweede foto bijgeplaatst.

Last edited by BlackDesign; 3 oktober 2010, 22:56.
    Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

Re: A Soldier Of The Great War

Goeie foto wat mij betreft.
    Probeer eens een lager standpunt, en probeer de twee grafstenen niet te laten samenvallen en verdeel ze over het hele beeld, de scherpe links en de onscherpe rechts. Dat zou m.i. nog beter zijn, zodat ze wisselwerken, voorgrond-achtergrond en voor meer diepte in het beeld zorgen. Probeer het ganse beeld daarbij te gebruiken.
    Iets te weinig licht wat mij betreft, en daardoor ook iets te weinig contrast.

Mvg
    Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Goeie foto wat mij betreft.
      Probeer eens een lager standpunt, en probeer de twee grafstenen niet te laten samenvallen en verdeel ze over het hele beeld, de scherpe links en de onscherpe rechts. Dat zou m.i. nog beter zijn, zodat ze wisselwerken, voorgrond-achtergrond en voor meer diepte in het beeld zorgen. Probeer het ganse beeld daarbij te gebruiken.
      Iets te weinig licht wat mij betreft, en daardoor ook iets te weinig contrast.

Mvg
      Chris
      Ik had de eerste foto dan ook iets donkerder gemaakt dan hij origineel was... Misschien iets té donker dan mss.

Ik heb nog een foto toegevoegd, dewelke ik iets beter vond persoonlijk.
      Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackDesign Bekijk bericht
        Ik had de eerste foto dan ook iets donkerder gemaakt dan hij origineel was... Misschien iets té donker dan mss.

Ik heb nog een foto toegevoegd, dewelke ik iets beter vond persoonlijk.
        In die tweede foto krijg je met een lager standpunt ook veel meer diepte. Hij is echter vrij slordig van compositie, en de net afgesneden grafstenen op de achtergrond maken hem m.i. niet beter.

Mvg
        Chris

Comment

Goed om te weten dat ik mezelf lager moet opstellen. Meer op de knietjes kruipen dus voor die goede foto's

Thx!

Comment

Working...
          X