Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Waarom zo hard geflitst ? Die dingen liggen toch gewoon "stil". In elke foto is de flitsreflectie zichtbaar. Probeer dat minder opvallend te doen. Breng evenwicht tussen sluitertijd en flits, en flits in op het tweede gordijn, met een klein beetje flitslichtreductie.
Mvg
Chris
Last edited by FestinaLente; 3 oktober 2010, 22:23.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Waarom zo hard geflitst ? Die dingen liggen toch gewoon "stil". In elke foto is de flitsreflectie zichtbaar. Probeer dat minder opvallend te doen. Breng evenwicht tussen sluitertijd en flits, en flits in op het tweede gordijn, met een klein beetje flitslichtreductie.
Mvg
Chris
Terechte commentaar en ik weet dat ik daar aan moet werken.Eens ze op de computer staan merk ik op dat ik gewoonlijk nog altijd met die fout blijf zitten. Maar al doende, en met de juiste raad, kunnen we ons verbeteren hé.
Alvast bedankt.
Comment