Deze twee foto's heb ik getrokken op de open monumenten dag in Velzeke. Ik weet niet echt onder welke topic ze het best passen dus plaats ik ze hier. Alle feedback is welkom!
bij de 2de mis ik iets. Ik zie wat je wou laten zien en het is mooi maar het komt niet tot zen recht. Ik weet echter niet waarom. De eerste is zeer goed vind ik. Aan de kleur en contrast te zien een zeer grauwe dag, dit kan misschien iets opgetrokken worden (verzadiging en contrast), maar niet te veel, het moet natuurlijk blijven.
bij de 2de mis ik iets. Ik zie wat je wou laten zien en het is mooi maar het komt niet tot zen recht. Ik weet echter niet waarom. De eerste is zeer goed vind ik. Aan de kleur en contrast te zien een zeer grauwe dag, dit kan misschien iets opgetrokken worden (verzadiging en contrast), maar niet te veel, het moet natuurlijk blijven.
Eigenlijk denk ik er bij die tweede foto net zo over.... Zwart-wit werkte niet, kleur ook niet, tussen in viel nog mee... wat ik ook probeerde, hetgeen in mijn hoofd zat kwam er niet echt uit... volgende keer beter
Comment