Deze driving pic heb ik overlaatst getrokken.
Vond het misschien wel de moeite om eens te posten!
Ben namelijk nog maar enkele dagen bezig me fotografie.
Ik moet zeggen het bevalt me wel
deze is nog een andere met de tip van meer achtergrond
Deze driving pic heb ik overlaatst getrokken.
Vond het misschien wel de moeite om eens te posten!
Ben namelijk nog maar enkele dagen bezig me fotografie.
Ik moet zeggen het bevalt me wel
Nu nog een foto erbij... want ik ben curieus. Eerste keer dat ik de term tegen kom, "driving pic".
bij het posten van je bericht, klikken op het landschap-icoontje en dan in het popupschermpje de url van de foto invoegen.
foto moet dus wel ergens op het web staan, je kan niet naar jouw computer linken (tenzij dat een server is) noch kan je ze uploaden naar de server van BD.
Goede panningpoging (alvast beter dan ik dat kan)...maar kan volgens mij nog wel iets scherper(?)
Qua compositie kan er nog wat verbeterd worden, de auto is nu nogal krap gekaderd...iets meer ruimte in de rijrichting zou, wat mij betreft, de foto en dynamiek in de foto ten goede komen.
Goede panningpoging (alvast beter dan ik dat kan)...maar kan volgens mij nog wel iets scherper(?)
Qua compositie kan er nog wat verbeterd worden, de auto is nu nogal krap gekaderd...iets meer ruimte in de rijrichting zou, wat mij betreft, de foto en dynamiek in de foto ten goede komen.
Als panning foto's vind ik ze niet geslaagd.
De wagen is op geen enkel punt scherp. Heb je de auto gevolgd terwijl je afdrukte?
Ook je diafragma instelling lijkt me verkeerd. F5.6 en F6.3 lijken me nogal krap. Ok, het was blijkbaar valavond, maar dan zou ik eerder je ISO een beetje omhoogzetten...
Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
Als panning foto's vind ik ze niet geslaagd.
De wagen is op geen enkel punt scherp. Heb je de auto gevolgd terwijl je afdrukte?
Ook je diafragma instelling lijkt me verkeerd. F5.6 en F6.3 lijken me nogal krap. Ok, het was blijkbaar valavond, maar dan zou ik eerder je ISO een beetje omhoogzetten...
nee stilgestaan, maar hebt niet veel geprutst aan de instellingen
Comment