Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand Canyon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grand Canyon

Zo, na mijn vorige topic ben ik wat aan het spelen geweest met nieuwe foto's, maar ook met foto's die nog op mijn HD stonden. Die heb ik een beetje aangepast aan de hand van de tips die hier gepost zijn. Wat valt hierover te zeggen ? Ik ben er best tevreden over, maar er kan natuurlijk nog veel aan verbeterd worden:

Re: Grand Canyon

Mooie foto, maar probeer nog van het BDsizer logo af te geraken...
    Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
    "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Akula Bekijk bericht
      Mooie foto, maar probeer nog van het BDsizer logo af te geraken...
      Ja, ik heb er ook aan gedacht. Maar ik heb het uiteindelijk laten staan als gratis reclame voor een erg handige tool. En er is gemakkelijk rond te kijken, toch ?

Comment

Oei, niemand extra commentaar ? Dat kan maar twee dingen betekenen: Dat er niks aan te verbeteren is, of dat er geen hulp meer baat

Comment

Voor mij is het een mooi postkaartje, dus
          Kleuren zijn realistisch en de regenboog in het midden is een bonus.

Baai de wei ... Ontgoocheld in de verhouding kijkers/reacties?
          Ik vrees dat je daar mee zal moeten leren leven hoor Daar kunnen veel redenen voor zijn:
          • Ten eerste zijn er veel die hier terechtkomen via google of zo en die hebben dan vaak enkel een gastaccount, dus geen reactie-rechten.
          • Er zijn er ook die gewoon graag foto's bekijken zonder nood te hebben aan het uiten van hun bevindingen neem ik aan ...
          • Anderzijds zullen er ook veel die graag kijken maar niet veel commentaar geven, omdat ze bvb zelf nog niet genoeg ervaring hebben om technisch bij te sturen waar nodig.

Ik reken me bij deze laatsten: veel kijken en leren van anderen, maar ik beperk (meestal toch) mijn comments tot ik denk dat ik iets relevant te vertellen heb (vandaar nog steeds Junior Member na 3 jaar lidmaatschap).
          Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat alle veel-posters enkel aan hun quota komen met reacties als " " of "ik volg, akkoord, yep, ..."

Blijven gaan met die triggerfinger
          Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heleba Bekijk bericht
            Voor mij is het een mooi postkaartje, dus
            Kleuren zijn realistisch en de regenboog in het midden is een bonus.

Baai de wei ... Ontgoocheld in de verhouding kijkers/reacties?
            Ik vrees dat je daar mee zal moeten leren leven hoor Daar kunnen veel redenen voor zijn:
            • Ten eerste zijn er veel die hier terechtkomen via google of zo en die hebben dan vaak enkel een gastaccount, dus geen reactie-rechten.
            • Er zijn er ook die gewoon graag foto's bekijken zonder nood te hebben aan het uiten van hun bevindingen neem ik aan ...
            • Anderzijds zullen er ook veel die graag kijken maar niet veel commentaar geven, omdat ze bvb zelf nog niet genoeg ervaring hebben om technisch bij te sturen waar nodig.

Ik reken me bij deze laatsten: veel kijken en leren van anderen, maar ik beperk (meestal toch) mijn comments tot ik denk dat ik iets relevant te vertellen heb (vandaar nog steeds Junior Member na 3 jaar lidmaatschap).
            Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat alle veel-posters enkel aan hun quota komen met reacties als " " of "ik volg, akkoord, yep, ..."

Blijven gaan met die triggerfinger

Nee, in verband met de kijkers/reageerders maak ik me geen illusies. Dat is op geen enkel ander forum anders, en ik vind het zelf maar normaal. Ik ben nog maar een ontzettende beginneling, dus ik vind niet dat ik in de positie ben om al veel kritiek te geven, dus bevind ik me zelf in het gluurderskamp. Maar van de andere kant wil ik wel graag leren, en van nul reacties leer ik minder, vandaar de kleine, schaamteloze bump . Bedankt voor je commentaar, trouwens!

Comment

Je standpunt had iets meer naar rechts mogen gaan, de linkerkant van de foto is niet echt een bijdrage aan een mooie prent.
              Door de wolken zijn sommige delen in de canyon nogal donker zonder al te veel detail, dit kun je in PS nog wat op lichten.
              Het is een mooie plaats, maar om echt mooie foto's te nemen moet je wachten op de betere momenten. Zonsopgang en zonsondergang en daar net na of voor, en op een regenachtige dag als de zon door de wolken breekt, een beetje zoals op de foto het geval...

Blijven verder doen en goed kijken naar hoe anderen het doen

groeten
              Mipstoo

Comment

Working...
              X