Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opendeur Aero Kiewit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opendeur Aero Kiewit

Voorbije zondag even op het vliegveld van Kiewit geweest om enkele foto's te maken.

f/9 - 1/200 - ISO100 - 123mm

f/9 - 1/320 - ISO200 - 146mm

f/5 - 1/50 - ISO400 - 41mm

Graag jullie opmerkingen!

Grtz,
    Peter
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Re: Opendeur Aero Kiewit

Het was veel te slecht weer en ik was al trouwens te laat om te gaan.Jammer want ik woon er een scheet vandaan..
    Mooie shots.Ze staan in de juiste volgorde.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

3 is een toppertje, die had gerust in één of andere rubriek gemogen ipv bij de beginners. (maar zet die nog 'iets' krapper in het kader, haal de steunbaren link en rechts weg en zet alle aandacht op de prachtige propelor).

Comment

Schoonspikke,
        't Is omdat ik er ook vlakbij woon dat ik het maar geriskeerd heb om er eens met de fiets naar toe te rijden, weer of geen weer Bedankt voor je commentaar!

Zappa,
        Die opmerking doet mij veel plezier: ik heb zelf lang zitten twijfelen, met of zonder die steunbaren. Ik dacht dat de propeller dan misschien iets te krap in 't kader stond, maar ik denk dat jij toch gelijk hebt. Hieronder een aangepaste versie, ik heb de horizontale balk onderaan ook weggecropt...

Allebei bedankt,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Veel beter, maar crop zodat de propelor de diagonaal maakt (dus vierkant), ik ben een zaag ik weet het.

Comment

Inderdaad .. 3e is de topper hoor.
            Heb hem net even in ZW gemaakt en hij kan me ook erg smaken hoor.

Comment

Ja 3e is erg mooi, geen beginners materiaal

Comment

Zappa,
                No problem Had ik eigenlijk onmiddellijk moeten doen, de propeller de diagonaal laten maken.

Wyffels,
                Thx, goed idee! Ik heb een zw-wit versie erbij gezet en ook eens met de wit-balans e.d. gespeeld om er eens een 'aged' effect aan te geven.

Allemaal heel erg bedankt voor de constructieve commentaren

Comment

Working...
                X