Hier enkele foto's van bij ons familiefeest. Ik vond de foto's wel iets hebben ondanks de storende zaken op de achtergrond. Is het iets geworden?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zoon & Nichtje
Collapse
X
-
-
Re: Zoon & Nichtje
De eerste is m.i. meer mee te doen, door de spiegeling in de vijver ook te gebruiken. Ik vind hem verder compositorisch niet slecht, goeie diagonale opbaouw en je persoontje komt er door kleur en positie goed uit. Er zitten inderdaad wat storende zaken op de achtergrond, maar die horen bij het decor van het verhaal.
Het zwart-wit van de tweede vind ik goed, maar het licht zit daar m.i. toch een beetje fout, om er een hele goeie van te maken.
De derde vind ik goed, maar hier is m.i. meer te doen met de trapladder. Mocht deze los staan, links van de geportretteerde, en dan die bedenkelijke, mijmerende, deugnietige blik erbij... dan heb je meteen een stevig verhaal in de foto.
Mvg
Chris
Comment
-
Re: Zoon & Nichtje
Helemaal juist wat Festina Lente over je derde foto zegt. Daar had je alles voorhanden
om een prachtig verhaaltje te vertellen. Niet dat dit moet, maar het is altijd leuk mee
genomen.
Zelf vind ik de eerste de beste. Wat zo'n kind in een vijver ziet. Hoe ze soms gefascineerd
ergens kunnen in opgaan. Dromen en verbeelding, hier mooi weergegeven.
Comment
Comment