Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtendgloren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ochtendgloren

Mijn 2e foto op het forum en benieuwd naar reacties.
    Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Re: Ochtendgloren

Hoi,

Bovenste van de foto mag er helemaal af voor mij, geen meerwaarde en storende elementen aanwezig.
    Volgens mij had je hier beter meer in de breedte gewerkt met een strookje lucht tot net onder de prikkeldraad (die wazige streep). Dan had je wat meer van de mistige weide en de koeien, elementen die ik wel leuk vind in je foto .

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

yup vanboven eraf , en het logo links in de hoek kan je ook uitvinken

Comment

Ik ga volledig akkoord met mijn voorgangers!
        https://www.facebook.com/groups/1520706528249743/
        https://www.facebook.com/pbvision/
        http://peterberings.webs.com/

Comment

Alvast dank voor de reacties. Ik probeer vaak veel lucht te betrekken in mijn foto's maar deze keer dus iets teveel. De prikkeldraad vond ik nog zel iets hebben maar het takje zit inderdaad erg in de weg.
          Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Comment

Misschien is deze wat rustiger>

Comment

Het logo heb ik al weggekregen nu dat tekstje nog>

Comment

Tweede foto is een stuk beter!
                Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Inderdaad beter zo, op de goede weg .
                  Nu de compo nog, maar ik zondig daar ook nog vaak tegen hoor .

grtjs
                  Last edited by Edje C; 5 augustus 2010, 13:45.
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

De "geknipte "foto heeft volgens mij heel wat te bieden. Toch wil ik even een vraag stellen aan de "anciens". Zou zo'n laagje wazigheid (men noemt het Gaussian blur) via photoshop hier een meerwaarde zijn ? Het wit zou oplichten en een "vernislaagje" zou sfeerscheppend zijn. Iemand ?
                    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Working...
                    X