Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnende beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginnende beginner

Hello iedereen,

Zoals de tittel vermeld ben een beginnende beginner die nog vooral de auto functie gebruikt en daar wil ik iets aan doen.
    Toestel: Nikon D5000 + AF-S 18-55 + 55-200 VR
    Alle kritiek is welkom!!

Ps: Tips die mij kunnen helpen bij "waar moet ik beginnen" zijn ook altijd welkom"
    Last edited by LorreL4M; 5 augustus 2010, 10:30.

Re: Beginnende beginner

Oorspronkelijk geplaatst door LorreL4M Bekijk bericht
    Ps: Tips die mij kunnen helpen bij "waar moet ik beginnen" zijn ook altijd welkom"
    Hoi,

Volgende link vind ik een hele goeie waar je veel kan leren, heb 'm enkele dagen geleden hier van Jos doorgekregen .

Kleintje staat er trouwens best leuk op, misschien wat meer contrast geven aan je foto en opletten met storende elementen in de achtergrond.

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Hoi,

Volgende link vind ik een hele goeie waar je veel kan leren, heb 'm enkele dagen geleden hier van Jos doorgekregen .

Kleintje staat er trouwens best leuk op, misschien wat meer contrast geven aan je foto en opletten met storende elementen in de achtergrond.

grtjs
      Ik kan je ook aanraden om bij http://www.digitalefotografietips.nl/ je in te schrijven voor de nieuwsbrief, altijd interessant ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
        Hoi,

http://www.digitalefotografietips.nl/ ...
        En dan ben je al heel een begonner.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
        X