Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onmiskenbaar den Dossche , mooie opnames van wat er nog van over schiet, ben er zondag nog gaan kijken. De eens zo impossante gebouwen zijn helaas herleid tot een zielig stumpke beton .
En dan te denken dat ik een viertal maanden geleden boven nog aan het genieten was van het imposante uitzicht ...
Mooie en scherpe foto's, de lucht zat ook lekker mee .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Helaas zul je die bol nog een keertje moeten gebruiken, tegen je eigen foto's. Van mij mag
de tweede gesloopt worden. En dan hou je een mooie, aan de regels tegemoetkomende,
reeks over.
[Mod]
In de beginnershoek maar 3 foto's per topic aub. Ik heb er voorlopig eentje achter een link gezet, maar graag zelf eentje verwijderen!
Als je meer foto's wil tonen kan je altijd gebruik maken van het forum Fotoverhalen
Comment