Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lavendel probeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lavendel probeersel

nog wa probeersels met mijn nieuwe 24-105
    benieuwd wat jullie er van vinden

Canon eos 7D

Re: Lavendel probeersel

foto 1 is totaal onscherp. van de 3 is nummertje twee het scherpst op de plaatsen waar hij scherp moet zijn, dus dat is voor mij de beste.
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

foto 2 is voor mij ook het beste ik zou zelf wel voor een iets groter diafragma kiezen
      Nikon D90 Nikon batterygrip Nikon 18-105 / 35mm 1.8 / 50mm 1.8

http://www.divado-photography.be/

Comment

foto 1 is totaal onduidelijk, de 2de is inderdaad wel in orde
        Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
        |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Foto 2 is duidelijk de beste qua scherpte, maar probeer eens om een andere positie in te nemen als je de plantjes fotografeert.
          Ga eens door de kniën en schiet eens langs onderen bv
          Met een beetje spelen ga je merken dat de foto's veel interessanter worden...
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

ik zat hier reeds op mijn knieen het is maar een heel klein bosje lavendel dat in een potje in de tuin staat, zal volgende keer het potje wat hogerop zetten.
            Canon eos 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drekepeke Bekijk bericht
              ik zat hier reeds op mijn knieen het is maar een heel klein bosje lavendel dat in een potje in de tuin staat, zal volgende keer het potje wat hogerop zetten.
              Als het in een potje staat heb je ook controle over de lichtinval en de achtergrond, da's altijd handig .

grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
              X