Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorn met pech

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voorn met pech

Bescheiden poging met een Nikon bridge.

Re: Voorn met pech

echt goed, spijtig voor de vis maar goed voor de foto<; Technische kanten zijn niet aan mij besteed.
    Grtn
    Renée

Comment

Rechts van de vis zie ik enkele storende plekken.
      Ik ben zelf visser maar vindt persoonlijk dat dit geen geschikt onderwerp is.
      Mischien eens het gevecht vis, visser vast leggen.
      Scherpte is niet 100 %
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

??

Comment

Op deze manier zie ik ook niet graag dieren gefotografeerd

Comment

Het bewijs dat vissen wel degelijk een erg wrede sport is. Nu ja, sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht

??
              Van een voetbalwedstrijd kun je ook een foto maken, op het moment dat iemand zijn been wordt over gestampt.
              Deze negatieve reaktie's zul je niet krijgen wanneer er een foto is te zien van een visser
              gefotografeerd bij een zonsondergang.
              dit soort foto's is er om vragen.
              Robby Bb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Van een voetbalwedstrijd kun je ook een foto maken, op het moment dat iemand zijn been wordt over gestampt.
                Deze negatieve reaktie's zul je niet krijgen wanneer er een foto is te zien van een visser
                gefotografeerd bij een zonsondergang.
                dit soort foto's is er om vragen.
                Iemand wiens been wordt overgesstampt tijdens een voetbalwedstrijd is een kwestie
                van pech, van een ongeluk.
                Vissen is gewoon een wreed gedoe, van in de beginne. Het is de bedoeling om een vis
                te vangen, aan een haak te hangen op een sluwe, doortrapte, alleen door het menselijk
                brein bedachte manier om zo achterbaks te werk te gaan. Of je daar nu een foto van
                neemt of niet.
                En neen, ik eet geen vis, geen vlees. Ik eet niks dat een mamma of pappa heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Iemand wiens been wordt overgesstampt tijdens een voetbalwedstrijd is een kwestie
                  van pech, van een ongeluk.
                  Vissen is gewoon een wreed gedoe, van in de beginne. Het is de bedoeling om een vis
                  te vangen, aan een haak te hangen op een sluwe, doortrapte, alleen door het menselijk
                  brein bedachte manier om zo achterbaks te werk te gaan. Of je daar nu een foto van
                  neemt of niet.
                  En neen, ik eet geen vis, geen vlees. Ik eet niks dat een mamma of pappa heeft.
                  Dan heb je toch niet naar de finale Nederland Spanje gezien. Daar werdt toch niet per ongeluk tegen de benen getrapt.
                  Ik denk niet dat het hier de plaats is om over "vissers die levende vissen vangen" en" over vegetariers die levende planten opeten" te redetwisten.
                  Daarom dat ik zeg dat dit soort van foto's op pijnlijke tenen trappen is.
                  Robby BB

Comment

7.13.5. HOOFDLETTERGEBRUIK

Plaats nooit berichten of titels ervan geheel in hoofdletters en/of vetgedrukt. DAN LIJKT HET NAMELIJK ALSOF JE AAN HET SCHREEUWEN BENT!!!

Het ‘creatief’ gebruik van hOoFdleTtErS en andere tekens in de teksten draagt niet bij tot de leesbaarheid van het forum en wordt stellig afgeraden
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mijn vraagtekens duidden erop dat je enerzijds zegt dat je visser bent en anderzijds dat dergelijke foto's niet kunnen.
                      Ik vond dit een beetje hypocriet.
                      En inderdaad, wat we gezien hebben in de finale van het voetbal was mensonwaardig!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht
                        Mijn vraagtekens duidden erop dat je enerzijds zegt dat je visser bent en anderzijds dat dergelijke foto's niet kunnen.
                        Ik vond dit een beetje hypocriet.
                        En inderdaad, wat we gezien hebben in de finale van het voetbal was mensonwaardig!!
                        Ik heb niet gezgd dat zulke foto's niet kunnen.
                        In een tijdschrift van de vissersport kan dat wel, maar hier zijn het gevoelige foto's waar je reactie op krijgt. Reacties waar ik helemaal geen problemen mee heb.
                        Het is steeds wel merkwaardig hoe een hoop met pixels verschillende reacties kunnen uitlokken, wat dan weer de verantwoordelijkheid laat zien die wij hebben als fotograaf tegenover onze medemensen
                        Robby BB

Comment

Ik vind de reacties niet echt professioneel!

Als een fotograaf iets wil uiten dan moet dat kunnen en tijdens de beoordeling moeten we een beetje empathie opbrengen voor wat de fotograaf wil uiten en de eigen gevoelens even onderdrukken.
                          mvg, Wilfried
                          http://www.familialebemiddeling.net
                          http://www.mestdagh.biz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk bericht
                            Ik vind de reacties niet echt professioneel!

Als een fotograaf iets wil uiten dan moet dat kunnen en tijdens de beoordeling moeten we een beetje empathie opbrengen voor wat de fotograaf wil uiten en de eigen gevoelens even onderdrukken.
                            Wie zegt dat wij profesionele zijn
                            Waar is het begin of eindpunt tot waar wij onze gevoelens moeten onderdrukken.
                            Als ik een foto onscherp vindt dan geef ik ook een gevoel weer. Want wat voor mij onscherp is kan voor een ander juist scherp genoeg zijn
                            Ik vindt dat hier een keurige beoordeling van de foto aan de gang is.
                            Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              Wie zegt dat wij profesionele zijn
                              Waar is het begin of eindpunt tot waar wij onze gevoelens moeten onderdrukken.
                              Als ik een foto onscherp vindt dan geef ik ook een gevoel weer. Want wat voor mij onscherp is kan voor een ander juist scherp genoeg zijn
                              Ik vindt dat hier een keurige beoordeling van de foto aan de gang is.
                              Robby BB
                              De commentaren over de foto zelf zijn inderdaad keurig. Verder volledig akkoord want in een beeldende kunst is alles subjectief.

Over de grenzen, tja dat is een zeer verstandig argument. Ik kan daar ook geen antwoord op geven. Maar ik denk dat we hier zo professioneel mogelijk moeten blijven. Dus laat de vissen maar voetballen en de voetballers maar vissen
                              mvg, Wilfried
                              http://www.familialebemiddeling.net
                              http://www.mestdagh.biz

Comment

Working...
                              X