Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grotto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grotto

Ik ben met mijn toestel een beetje aan het experimenteren en ik mag graag bekende dingen vanuit een andere hoek benaderen. Zo kwam ook deze foto tot stand. Ik ben een complete novice (leek) dus sluitertijd enzo ken ik nog niet. Deze foto is gemaakt met een nikon D60, met de landschapknop en de automatische zoom.

Last edited by Moonya; 15 juli 2010, 11:58.

Re: Grotto

denk dat dit een oor van een hond is?

zoiezo is je sluitertijd te traag, vandaar de onscherpte

gezien je al op het max diafragma zit van je lens op 55mm, en je iso al 400 is, kan je deze eventueel nog verhogen, ofwel zorgen voor meer licht!

oh, en je foto mag maar 900px max zijn, best even veranderen...
    Sony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
    Webite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moonya Bekijk bericht
      Ik ben met mijn toestel een beetje aan het experimenteren en ik mag graag bekende dingen vanuit een andere hoek benaderen. Zo kwam ook deze foto tot stand.
      Op zich een verfrissende gedachte !

Ik ben wel benieuwd wat een Grotto is.......

Groet,

Jan

Comment

een grotto is een natuurlijke of artificiele grot die wordt geasocieerd met prehistorisch gebruik door mensen. Een oergrot dus. En daar deed dit oor me aan denken. Dit is trouwens de oorspronkelijke foto, waarbij ik op de computer het stuk dat ik wilde hebben ben gaan vergroten. Niet helemaal goed gelukt dus als ik het goed begrijp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moonya Bekijk bericht
          een grotto is een natuurlijke of artificiele grot die wordt geasocieerd met prehistorisch gebruik door mensen. Een oergrot dus. En daar deed dit oor me aan denken. Dit is trouwens de oorspronkelijke foto, waarbij ik op de computer het stuk dat ik wilde hebben ben gaan vergroten. Niet helemaal goed gelukt dus als ik het goed begrijp
          Belangrijk is dat je zelf tevreden met het resultaat bent

Misschien zijn er nog anderen die hun oordeel willen geven.....

Groet,

Jan

Comment

Working...
          X