Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reiger

Deze reiger ging net opstijgen, Ok de horizon staat scheef, maar de reiger staat recht,
    of kan dit helemaal niet ?? ook maar beginner hé, shoot

Re: reiger

Oorspronkelijk geplaatst door primaatje Bekijk bericht
    ...de horizon staat scheef, maar de reiger staat recht...
    In bepaalde gevallen kan een scheve horizon helemaal te gek zijn, actiefoto's van skateboarders bijvoorbeeld. Ik vind het hier niet mooi. Jouw scheefstaande reiger is zich van geen kwaad bewust, reigers stijgen nu eenmaal zo op. Waarom corrigeren? Je onderwerp is best wel onscherp, aan het gras te zien zit de focus achter de reiger. Verder is de foto een beetje aan de gele kant, stond je witbalans correct?

Jacobus
    Zenfolio

Comment

Re: reiger

Oorspronkelijk geplaatst door DaiKatana Bekijk bericht
      In bepaalde gevallen kan een scheve horizon helemaal te gek zijn, actiefoto's van skateboarders bijvoorbeeld. Ik vind het hier niet mooi. Jouw scheefstaande reiger is zich van geen kwaad bewust, reigers stijgen nu eenmaal zo op. Waarom corrigeren? Je onderwerp is best wel onscherp, aan het gras te zien zit de focus achter de reiger. Verder is de foto een beetje aan de gele kant, stond je witbalans correct?

Jacobus
      jazeker,witbalans stond op automatisch 0,0 ik vond hem ook bleek , heb hem zelfs nog wat verdonkert. Scherpstelpunt stond idd te centraal en scherpte ligt net boven de hals.heb dus nog wat te leren, maar die beestjes zijn zo snel. bedankt voor je reactie.

Comment

Working...
      X