Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorkijkjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doorkijkjes

Enkele doorkijkjes proberen te fotograferen, had niet de tijd om er heel lang te blijven staan dus volledig mensenvrij kreeg ik de fotos niet

Re: Doorkijkjes

Drie mooie doorkijkjes. Alle drie mooie kleuren en scherp (daar ben ik weer met mijn scherp )
    Voor mij in volgorde 2 1 3

1 nogal donker in de doorgang zelf
    3 bovenaan hééééél krap en lichtinval niet perfect (wat je natuurlijk niet in de hand hebt)
    Bij 1 en 3 ook stond je ook niet in het midden. Als je alles gecentreerd wilt, dan moet voor mij ook alles gecentreerd zijn, niet alleen het voorste gedeelte.
    Dit is althans mijn mening. Wat denken anderen hier over ?
    Zou ook dat watermerk van BD sizer wegdoen.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Drie mooie doorkijkjes. Alle drie mooie kleuren en scherp (daar ben ik weer met mijn scherp )
      Voor mij in volgorde 2 1 3

1 nogal donker in de doorgang zelf
      3 bovenaan hééééél krap en lichtinval niet perfect (wat je natuurlijk niet in de hand hebt)
      Bij 1 en 3 ook stond je ook niet in het midden. Als je alles gecentreerd wilt, dan moet voor mij ook alles gecentreerd zijn, niet alleen het voorste gedeelte.
      Dit is althans mijn mening. Wat denken anderen hier over ?
      Zou ook dat watermerk van BD sizer wegdoen.

Groetjes
      voor mij 1-2-3,
      ik vind in 1 net het samenspel tussen het donker in de doorkijk zelf en het licht op het einde (op je focuspunt) heel mooi.
      Ook de kleuren vind ik prachtig!
      3 vind ik niet zo mooi qua compo als de andere twee.
      zou niets afdoen van de eerste, compo is goed zoals hij is.
      Bij 3 kan je de mensen eventueel wegshoppen.
      Scherpte zit bij alledrie wel goed!
      Last edited by neleke; 18 juli 2010, 10:13.
      Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

Ik hou van foto 1 en 2. Heel mooi van kleuren, compositie, scherpte, belichting ...

Alleen zou ik foto 1 onderaan wat croppen zodat het terras wegvalt (tot de drempel).

Comment

mooie foto's, bij 22N spreken vooral de kleuren me aan. waar is dat genomen?
          iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Merci voor de reacties, deze foto's zijn genomen tijdens mijn vakantie in Taiwan

Comment

Staan voor mij in de goede volgorde. 1 - 2 - 3
              Mooie reeks.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Working...
              X