Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgezet spel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opgezet spel

is dit wat?

ik had het wit graag nog wat witter gezien, tips?
    Nikon D80 + 18-200 VRII + veel geduld

Re: Opgezet spel

Zat de foto te bekijken en vond er niets speciaals aan... pas toen vielen mijn ogen om de kikker en vind ik het wel wat
    Ik zou hem eerder wat warmer maken en de kikker een beetje oplichten... zo misschien?
    Last edited by saintlambert; 3 juli 2010, 22:12.
    Flickr

Comment

technisch geen flauw idee of ie goed is maar ik vind het wel een geinig plaatje
      Canon eos 7D

Comment

Moest zoals mijn voorganger eerst wat zoeken wat de bedoeling was maar dan ja vind ik hem wel goed, heb de bewerking eens bekeken en zo is het toch wat opvallendern.
        Technische uitleg is nog niet aan mij besteed, laat dat aan de echte kenners over.
        Nog veel fotoplezier
        Grtn
        Renée

Comment

tis een leuke.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind't ook een leuke!
            En compositie is voor mij ook best in orde, met dat groen links en dan die lijnen van het terras. De witte stenen kikker staat er ook goed op (details).

Dat je die echte kikker pas een seconde later opmerkt maakt het voor mij extra leuk.

Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

Mooi. Leuk. Zal wel gewoon toeval zijn, maar ik mag er graag bij verzinnen dat dat dier
              iets van zichzelf terug ziet in dat beeld. God misschien. Of mamma, die zichzelf weer
              eens heeft zitten opblazen. Misschien zijn broer, ooit naar Amerika uitgeweken, en nu
              dik, wit en rijk is wedergekeerd.

Comment

Working...
              X