Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zat de foto te bekijken en vond er niets speciaals aan... pas toen vielen mijn ogen om de kikker en vind ik het wel wat
Ik zou hem eerder wat warmer maken en de kikker een beetje oplichten... zo misschien?
Moest zoals mijn voorganger eerst wat zoeken wat de bedoeling was maar dan ja vind ik hem wel goed, heb de bewerking eens bekeken en zo is het toch wat opvallendern.
Technische uitleg is nog niet aan mij besteed, laat dat aan de echte kenners over.
Nog veel fotoplezier
Grtn
Renée
Vind't ook een leuke!
En compositie is voor mij ook best in orde, met dat groen links en dan die lijnen van het terras. De witte stenen kikker staat er ook goed op (details).
Dat je die echte kikker pas een seconde later opmerkt maakt het voor mij extra leuk.
Mooi. Leuk. Zal wel gewoon toeval zijn, maar ik mag er graag bij verzinnen dat dat dier
iets van zichzelf terug ziet in dat beeld. God misschien. Of mamma, die zichzelf weer
eens heeft zitten opblazen. Misschien zijn broer, ooit naar Amerika uitgeweken, en nu
dik, wit en rijk is wedergekeerd.
Comment