hallo,
ik ben dimitri en sinds een geruime tijd ben ik een 'trotse' bezitter van de nikon D3000.
ik vind het een super goed toestel, zeker omdat het mijn 1ste spiegelreflex camera is.
heb deze nu een tijdje kunnen uit testen enzo, en toch ben ik op enkele kleine dingen gebotst die me niet echt goed bevallen (ik denk wel dat het aan mij licht, omdat ik er nog niet veel van ken enzo.).
daarom dacht ik, zal hier eens mijn probleem posten.
ik ben nu al 2wekends achtereen naar een rally geweest.
bij de eerste rally waren de foto's supper goed gelukt.
alleen het nadeel dat ik niet op de sport stand heb getrokken, en dat soms mijn foto's kwa achtergrond of de wagen zelf wazig was. maar daar stoor ik me niet aan.
maar dit wekend zat ik toch wel met enkele vragen en problemen.
deze maal hebben we wel op de stand sport de foto's genomen. en af en toe zat er daar een slechte foto in.
maar toen het begon (rond een uur of 21a22u). als ik dan een foto wilde nemen van de wagens die voorbij raasden lukte dat totaal niet meer . natuurlijk heb ik terug op de stand sport genomen.
maar zijn er hier mensen die me zouden kunnen helpen met wat tips enzo. en er eventueel een goed boek zou bestaan over de nikon D3000.
zal eens even enkele foto's plaatsen.
de foto's zullen meer zeggen dan woorden.
de eerste is als de wagen in aantocht komt:
de 2de foto andere wagen neemt de korte draai:
de 3de foto is als de avond begon te vallen tussen 21 en 22u. (spijtig dat deze niet mooi gelukt zijn bijna 100foto's naar de knoppen )
als er hier mensen met meer ervaring dan mij, laat het me weten.
hoe meer tips krijg hoe meer ik er kan gebruiken.
alvast bedankt.
groetjes dimi
ik ben dimitri en sinds een geruime tijd ben ik een 'trotse' bezitter van de nikon D3000.
ik vind het een super goed toestel, zeker omdat het mijn 1ste spiegelreflex camera is.
heb deze nu een tijdje kunnen uit testen enzo, en toch ben ik op enkele kleine dingen gebotst die me niet echt goed bevallen (ik denk wel dat het aan mij licht, omdat ik er nog niet veel van ken enzo.).
daarom dacht ik, zal hier eens mijn probleem posten.
ik ben nu al 2wekends achtereen naar een rally geweest.
bij de eerste rally waren de foto's supper goed gelukt.
alleen het nadeel dat ik niet op de sport stand heb getrokken, en dat soms mijn foto's kwa achtergrond of de wagen zelf wazig was. maar daar stoor ik me niet aan.
maar dit wekend zat ik toch wel met enkele vragen en problemen.
deze maal hebben we wel op de stand sport de foto's genomen. en af en toe zat er daar een slechte foto in.
maar toen het begon (rond een uur of 21a22u). als ik dan een foto wilde nemen van de wagens die voorbij raasden lukte dat totaal niet meer . natuurlijk heb ik terug op de stand sport genomen.
maar zijn er hier mensen die me zouden kunnen helpen met wat tips enzo. en er eventueel een goed boek zou bestaan over de nikon D3000.
zal eens even enkele foto's plaatsen.
de foto's zullen meer zeggen dan woorden.
de eerste is als de wagen in aantocht komt:
de 2de foto andere wagen neemt de korte draai:
de 3de foto is als de avond begon te vallen tussen 21 en 22u. (spijtig dat deze niet mooi gelukt zijn bijna 100foto's naar de knoppen )
als er hier mensen met meer ervaring dan mij, laat het me weten.
hoe meer tips krijg hoe meer ik er kan gebruiken.
alvast bedankt.
groetjes dimi
Comment