Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
hommel en bloem
Collapse
X
-
hommel en bloem
Last edited by nickyclaeys; 19 juni 2010, 18:18.Canon 7D + enkele lensjes actief op zoek naar L lenzenLabels: Geen
-
-
Re: hommel en bloem
Oorspronkelijk geplaatst door nickyclaeys Bekijk berichthallo iedereen mijn eerste foto hier dus vuur maar af :-)
Maak hem wat groter, dan zien we hem beter (900 max).
Groet,
Jan
-
dank je voor je reactie, ik heb hem een beetje groter gemaakt.
groetjesCanon 7D + enkele lensjes actief op zoek naar L lenzen
Comment
-
-
Ik vind het maar knap hoor hoe mensen hier hun eerste foto's laten zien van kleine beestjes
Ik kan inmiddels best redelijk fotograferen, maar dit vind ik nog een hele klus.
Dus...ga zo door, de foto is zeer prettig om naar te kijken. Mooie kleuren, belichting is (volgens mij...ik ben geen macrokenner) dik in orde.
Comment
-
dank je wel
het is inderdaad een van men eerste foto's. Tijdens de winter heb ik voornamelijk geoefend op vanalles en nog wat om men nieuw toestelletje beter te leren kennen. En vorig week ben ik er dan voor het eerst op uit vertrokken o plaatjes te schieten.
maar leuk om te horen dat jullie hem leuk vinden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtVoor je eerste: mooi.
iets te opvallend opvallen, maar dat mag de pret niet derven.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtZou ook mooi zijn indien het je tweede, zesde of 400 ste was. (Vind alleen je naam
iets te opvallend opvallen, maar dat mag de pret niet derven.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickyclaeys Bekijk berichtVoor de naam gebruik ik nu de ingebouwde functie van lightroom, enig vorstel voor een ander programma om dit te doen?
groetjesHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtZit ingebouwd in de BD sizer hier te douwloaden op het forum.
alvast bedankt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickyclaeys Bekijk berichtVoor de naam gebruik ik nu de ingebouwde functie van lightroom, enig vorstel voor een ander programma om dit te doen?
groetjes
Of op volgende link:
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment