Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat ik hier zie vind ik heel mooi , maar kijk ik nu naar een mooie foto, een mooie bewerking of nog iets wat ik niet ken? Ik vind ook geen camera-eigenschappen terug, how come?
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
heb de witbalans aangepast en wat contrast toegevoegd. Heb de foto van mijn flickr gehaald om hem hier te zetten daarmee dat er geen cameragegevens bijzitten..
heb de witbalans aangepast en wat contrast toegevoegd. Heb de foto van mijn flickr gehaald om hem hier te zetten daarmee dat er geen cameragegevens bijzitten..
Dan zeg ik "knap gedaan" en hoort je foto ook zeker thuis in SC.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment