Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kattenslaapje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kattenslaapje

Hallo,

ik had jullie graag twee beginnersfoto's laten zien. Ik ga er van uit dat ik nog zéér veel te leren heb; alle opmerkingen zijn dus meer dan welkom!

Groeten en alvast bedankt!

1/60 - F/5.0 - ISO 400

1/80 - F/5.6 - ISO 1600

(indien er nog gegevens nodig zijn, laat gerust weten)

Re: kattenslaapje

ik vindt de tweede de mooiste. Hij/zij kijkt zo zielig

De eerste is te licht naar mijn mening. (zou interessanter geweest zijn moest de foto in kleur geweest zijn en de achtergrond ook in een kleur)

Comment

Bedankt voor de reactie!

Comment

Ik vind de tweede ook de beste.

De eerste is ook goed maar ik zou er bovenkant een stukje afdoen. Naar mijn mening is er net iets te veel 'wit' bovenaan. Op de grote dat hij hier staat kan er volgens mij gerust ongeveer 2cm af (of zelfs nog iets meer). Zo gaat de aandacht toch iets meer naar de kat..
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Bedankt! Dat zal ik zeker proberen!

Comment

ik vind de eerste wel een leuk idee! Jammer dat het witte gedeelte uitgebrand is.

Je mag de foto's ook groter plaatsen nl. 900 px op de langste zijde. Heb je geen photoshop ofzo dan is BD-sizer (zoeken bij freeware) een goed alternatief. (wel het vinkje vh. watermerk wegdoen of je eigen logo gebruiken.)
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
            X