Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een kwaker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een kwaker

iso 100
    f 5.6
    1/160

iso 100
    f 5.6
    1/125

groeten,
    Kris
    Last edited by kris provoost; 10 juni 2010, 12:22.

Re: een kwaker

hallo
    hoewel ik zelf maar beginner ben kan ik enkel maar mijn menin geven en geen 'technische' uitleg.
    Voor mij is er teveel groen en drukte in de compositie
    Meer inzoomen was mss beter geweest...
    hij kijkt wel lekker naar het vogeltje

grtz
    zomers
    Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

Comment

Meer inzoomen was mss beter geweest...
      nog meer inzoomen ???

leuke tweede, een beeld dat zo uit een tekenfilmpje komt.

Comment

bij de eerste stoort voor mij het blad rechts op de voorgrond. Voor de rest wel leuke foto's
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Tweede kwaakt heel wat mooier dan de ander. Of misschien is het dezelfde, maar dan
          heeft de fotograaf daar heel wat mooier geklikt.

Comment

Foto's zijn een mooie weergave van de kikkers in hun natuurlijk milieu. Voor mij mag al het groen zeker blijven.
            Alleen heb ik een klein beetje last met de onscherpe grassprietje op beide foto's. Misschien inderdaad je positie wat veranderen .... Maar ja, ik weet het, een mens plooit en wringt zich soms al in onmogelijke bochten om " storende " elementen te voorkomen.
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
              Foto's zijn een mooie weergave van de kikkers in hun natuurlijk milieu. Voor mij mag al het groen zeker blijven.
              Alleen heb ik een klein beetje last met de onscherpe grassprietje op beide foto's. Misschien inderdaad je positie wat veranderen .... Maar ja, ik weet het, een mens plooit en wringt zich soms al in onmogelijke bochten om " storende " elementen te voorkomen.
              groeten,
              deka
              net wat ik wou typen,je verwoordt perfect wat ik wou zeggen!
              Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

Working...
              X