Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Callenge Kraichgau

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Callenge Kraichgau

Zondag was mijn vriend een van de vele deelnemers tijdens een halve triatlon in Duitsland. Het was een snikhete dag. Maar wat doe je als je daar als supporter zit te wachten tot je vriend nog eens passeert? Foto's trekken natuurlijk!

Ik heb vooral veel detailfoto's getrokken, waarin outfits, postuur, voeding, zoeken naar verkoeling (met behulp van natte sponzen) centraal stonden. Dit zijn er 3 uit het 21km-lange afsluitende loopgedeelte.

winnares Rebekah Keath

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: Callenge Kraichgau

Hoi,Foto 2 vind ik wel een speciale outfit, heeft zoiets van kijk vooral vooruit
    Grtj.

Comment

ja die viel wel op, maar keek evengoed achteruit, want op de rug stond hetzelfde.

Blijkbaar niet veel sportliefhebbers hier?
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Ik ga voor mezelf spreken maar ik vind "lichaamsdelen" niet zo boeiend. Gezichten boeien mij veel meer dus had ik van al deze personen ook graag het gezicht gezien.

En hoe extravagant ze ook uitgedost zijn, zonder gezicht zegt het (mij) weinig.

Sorry, hoor, alleen maar mijn visie.

Comment

geeft niet, ieder heeft zijn smaak en gelukkig maar. Misschien dat het meer zegt voor mensen die met de sport te maken hebben. Voor mij roept het wel de sfeer op die rond zo'n wedstrijd hangt.

Comment

Ik vind 2 ook de betere foto.
            Nr. 3 spreekt mij niet aan alhoewel ik commentaar in mezelf bedenk over zijn 'wetlook'.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Als ik moet kiezen, ga ik ook voor foto 2.
              En ik begrijp best wat je bedoelt " met de sfeer van de wedstrijd " .... ALs je er midden in gezeten hebt, hebben de foto's voor jou persoonlijk soms meer kracht dan voor een buitenstaander.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

tweede
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                  Ik vind 2 ook de betere foto.
                  Nr. 3 spreekt mij niet aan alhoewel ik commentaar in mezelf bedenk over zijn 'wetlook'.
                  haha en jammer dat het geen vrouw is zeker? Had het zelf nog niet eerder gezien, maar mijn vriend wist me te vertellen dat het een speciaal materiaal is dat wanneer je het nat maakt, het langer fris blijft. Die dikke bult aan zijn buik is dus een spons. Maar ik vond het zelf ook wel grappig dat het nat zo doorzichtig is.

Bedankt voor de reacties

Comment

Working...
                  X