Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japanse tuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Japanse tuin

Een plek waar al onnoemelijk veel foto's gemaakt zijn maar deze twee wou ik jullie toch niet onthouden. Even een verademing na al dat krijgsgeweld van mijn laatste posting .

F9 , 85mm
    1/250 , iso 200

F8 , 98mm
    1/200 , iso 200

of

Groetjes,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Japanse tuin

heel mooi vind ik
    istelle

Comment

ik vind ze best wel knap ze
      Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Comment

Dank voor jullie reacties . Als iemand puntjes ziet ter verbetering hoor ik het ook graag hoor , en die zijn er vast en zeker.

grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Vooruit, een verbeterpuntje:
          De eerste foto had ik iets minder ver ingezoomd, zodat er voor de stenen aan de onderkant van de foto nog water te zien is (en de weerspiegeling). Tenminste volgens mij is het water wat er omheen ligt toch?

Tweede vind ik erg mooi!
          Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Comment

ik sluit me aan bij Pepijn, bovendien lijken de bovenzijde van de liggende stenen in foto 1 me uitgebrand, ga eens terug wanneer het licht minder hard is, en post de foto's dan maar op BD, ik ben benieuwd!
            Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

Working...
            X