Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Dat lenske doet haar werk goed.
Nu maar hopen dat het fotograafje minder hard licht gaat opzoeken.
hihi . je hebt gelijk hoor Jos, tijdstip was ongeveer middagsuur.. maar kon het niet laten om er mee te stoeien .. en moet zeggen dat ik erg tevreden ben met dit lensje.
Dat beloofd voor de komende foto's . Heb mijn oog ook laten vallen op deze lens maar eerst nog wat sparen .
Of je tevreden bent met deze lens hoef ik al niet meer te vragen, dat is overduidelijk .
Lijkt me dan ook geen slechte aankoop te worden binnenkort. Wel een ander vraagje nog, hoever zat je hier van de kever verwijderd?
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
@edje, ik denk dat ik ongeveer 30cm verwijderd was van het beestje.. maar heb al gemerkt dat je best wat afstand kan nemen met deze lens.. heb vanmiddag nog het één en ander geprobeerd:
(p.s. is dit toegestaan mods? extra foto's?)
Deze was echt dichtbij hoor.. vliegje zat op mn bierflesje (gekanteld)
WAUW......dat zijn mooie foto's zeg. Knap lensje.....goeie fotograaf
Erg leuk om te zien....en ik krijg zin om zo'n lens te kopen (fout fout fout fout)
Dat vliegje op uw bierflesje is prachtig !!
Ik ga ook ne bak ervan in huis halen
Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
"We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."
ps. hoe maak jij jouw kadertje rond de foto met gegevens? Zoiets wil ik ook.
Met behulp van photoshop . Vergroten van het canvas met 40 pixels, extra layer, schaduw toevoegen, tekst toevoegen en als laatste een kader van 2 pixels met de kleur die het meest in de foto voorkomt.
Comment