Wat een heerlijk lensje is dat toch (Sigma 105/2.8 EX DG Macro)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eindelijk een macro lens :D
Collapse
X
-
-
Re: eindelijk een macro lens
Oorspronkelijk geplaatst door renrom Bekijk berichtWat een heerlijk lensje is dat toch (Sigma 105/2.8 EX DG Macro)
Nu maar hopen dat het fotograafje minder hard licht gaat opzoeken.Last edited by Jos Vanhengel; 5 juni 2010, 16:39.Vriendelijke groet,
Jos
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDat lenske doet haar werk goed.
Nu maar hopen dat het fotograafje minder hard licht gaat opzoeken.
Comment
-
Dat beloofd voor de komende foto's . Heb mijn oog ook laten vallen op deze lens maar eerst nog wat sparen .
Of je tevreden bent met deze lens hoef ik al niet meer te vragen, dat is overduidelijk .
Lijkt me dan ook geen slechte aankoop te worden binnenkort. Wel een ander vraagje nog, hoever zat je hier van de kever verwijderd?
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
@edje, ik denk dat ik ongeveer 30cm verwijderd was van het beestje.. maar heb al gemerkt dat je best wat afstand kan nemen met deze lens.. heb vanmiddag nog het één en ander geprobeerd:
(p.s. is dit toegestaan mods? extra foto's?)
Deze was echt dichtbij hoor.. vliegje zat op mn bierflesje (gekanteld)
Ook deze was dichtbij.
Moet zeggen, echt een heerlijk lensje ..
Comment
-
-
WAUW......dat zijn mooie foto's zeg. Knap lensje.....goeie fotograaf
Erg leuk om te zien....en ik krijg zin om zo'n lens te kopen (fout fout fout fout)
Comment
-
Dat vliegje op uw bierflesje is prachtig !!
Ik ga ook ne bak ervan in huis halenCanon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
"We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."
Comment
-
Inderdaad mooi, heel mooi deze foto's.. Inderdaad een lens om te onthouden. Ik heb deze ook maar oop mijn verlanglijst gezet..
8 op 10 van mij..
Grts,
AlexCanon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk berichtps. hoe maak jij jouw kadertje rond de foto met gegevens? Zoiets wil ik ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk berichtOké, bedankt. Dan ga ik jouw waarden eens ingeven. Ik wil daar eigenlijk een action van maken.
Comment
Comment