Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zelfs als "cliché foto" blijf ik ze toch mooi vinden hoor. 1 vind ik qua "splash" (los van belichting dus) nog steeds het mooist, maar valt moeilijk te controleren waar de druppels heenvliegen zeker?
Zie trouwens ook interessante reflecties op de (doorweekte?) ondergrond. Valt daar iets mee te doen?
Zelfs als "cliché foto" blijf ik ze toch mooi vinden hoor. 1 vind ik qua "splash" (los van belichting dus) nog steeds het mooist, maar valt moeilijk te controleren waar de druppels heenvliegen zeker?
Zie trouwens ook interessante reflecties op de (doorweekte?) ondergrond. Valt daar iets mee te doen?
Ja ik denk dat zowat alles nat was buiten mijn camera en flitser . Met die reflectie valt zeker wat te doen alleen heb ik geen idee wat
Het beste wat je kan doen is andere fotografen na-apen.
Daaruit leer je zeer veel, en als het niet lukt, stel jezelf dan de vraag waarom het niet lukt.
Mooie foto's maar zoals je al zei, scherpte kan wel wat beter.
Comment