Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is lente

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het is lente

Mijn eerste mode achtige foto's buiten! Een echte lente (bijna zomer) dag

f/3.2
    ISO 200
    1/4000

Fototechnisch waarschijnlijk nog helemaal niet goed! Maar kom ik vind het gewoon leuk!
    Last edited by Floor_; 24 mei 2010, 15:56.

Re: Het is lente

Hoi Floor,

Eindelijk lente !
    Op zich een leuke spontane serie.

Knap dat opwaaiende rokje. Of toeval En ik mis een hand.

Helaas zijn de foto's wat onscherp en overbelicht. Punt van aandacht.

Persoonlijk vind ik de rouwrand om de foto's minder.....

Groet,

Jan
    Last edited by schollaert; 24 mei 2010, 16:27.

Comment

Mooie foto's maar heb toch enkele bedenkingen:

1ste foto: haar linkerhand valt juist uit beeld
      2de foto: schaduw over haar oog
      3de foto: boom op de achtergrond leidt me af, gewoon de helder blauwe lucht zou veel beter zijn.

En allemaal overbelicht.
      Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

iso 200 en sluitertijd van 1/4000? bewoog dat rokje zo snel misschien? (geen kritiek of commentaar, vraag me gewoon af vanwaar die keuze)
        Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

Vond het ook raar toen ik zag dat hij op 1/4000 stond. Toevallig eigenlijk! Het was ook niet dat ik echt van plan was foto's te nemen! Heb dan ook niet naar de details en stand van de camera gekeken! Het is ook, weet eigenlijk helemaal nog niet zo veel hierover. Dus ik probeer en probeer tot ik vind dat een foto echt naar mijn smaak heb.

Overbelicht, snap ik helemaal. Maar ik vind het hier eigenlijk wel leuk, zo licht! Natuurlijk fototechnisch klopt er hier niets van.

Ik probeer nu enkel leuke foto's te maken door ideeën en de techniek zal wel komen als ik volgend jaar fotografie ga studeren.

Dankuwel voor de commentaren!

Comment

de ideeën vind ik zeer zeker geslaagd, het straalt echt wel lente, warmte, blijheid enzoverder uit. Trouwens: techniek kan je leren, creativiteit niet.

Comment

Working...
            X