Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevel OLV ziekenhuis Kortrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gevel OLV ziekenhuis Kortrijk

Is dit iets of waardeloos???

22 mei 2010
    900×675 pixels – 440 kB
    Bestandsnaam: IMG_0147kopie.jpg
    Camera: Canon
    Model: Canon PowerShot SX1 IS
    ISO: 80
    Belichting: 1/320 sec.
    Diafragma: 8.0
    Brandpuntsafstand: 5mm
    Flitser gebruikt: Nee

Last edited by Neirynck Renée; 23 mei 2010, 20:59. Reden: foto zonder belichtinscompensatie

Re: Gevel OLV ziekenhuis Kortrijk

waardeloos niet, maar voor mij beetje (te) veel beeldelementen voor 1 foto, daardoor wat rommelig.

Comment

Voor mij is het ook een nee.
      Let ook op dat ze niet te donker zijn (kan ook aan mijn beeldscherm liggen) ;-)

Comment

Hoi René! Wellicht kun je nog eens teruggaan om de foto te maken met wat mooier licht. Moest je deze foto vanaf een brug nemen? De leuning leidt enorm af. Een paar auto's die er niet helemaal op staan ziet er ook wat onverzorgd uit. Ik vind de weerspiegeling van de kerk goed gezien!

Jacobus
        Zenfolio

Comment

Had twee foto's genomen een met belichtinscompensatie en een niet heb nu beide geplaatst, misschien mocht de brugreling er niet op staan, maar ik kan niet boven de reling kijken daardoor de bloemen en het rommelig beeld, zal toch in de toekomst een plaats zoeken waar niets in de weg staat maar is soms heel moelijk (rolstoel) maar zeker toch bedankt voor uw mening, heb wel nog de RAW bestanden om eventueel bij commentaar aan te passen. Misschien nog eens opnieuw wat raadgeven aan een beginner????
          Last edited by Neirynck Renée; 23 mei 2010, 18:34.

Comment

Renée, genomen met je nieuwe statief?
            Vind de voorgrond ook te rommelig.
            Zoals reeds gezegd: alleen de gevel met de reflectie van de kerk.
            Zou mooi zijn.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

statief is nog niet toegekomen terug aan afzender omdat er geen adres opstond dus nog afwachten, zou nochtans graag woensdag tijdens de buitenopdracht het eens uitproberen
              Zou ik de foto misschien iets afsnijden?? ga het eens proberen, lukt het niet dan is het ook niet zo erg.
              Last edited by Neirynck Renée; 23 mei 2010, 20:51. Reden: typ fouten

Comment

Licht en voorgrond afgesneden: al een enorme verbetering (mijn smaak, doe vooral wat jezelf goed vindt!)

Comment

Eventjes het topic hijacken maar... tevreden van je SX-1 IS ?
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                  X