Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Landschap

Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Re: Landschap

De laatste spreekt me het meeste aan.
    Vind het van de middelste spijtig dat hij scheef staat. Als de bomen recht stonden zou je nog kunnen zeggen dat je op een helling was.

Comment

De lucht bij de eerste is mooi.... bij de eend vind ik het jammer dat die spriet er voor staat
      EefjeS

absolute beginner met een Canon EOS 400 en veel te veel afleiding

Comment

Bij foto 1 vind ik het uitzicht niet zo interessant, koterij, hoogspanning, schaduw over het veld, ... Dit is een persoonlijke mening hé

Bij foto 2 vind ik het spijtig dat ie schuin staat, recht is volgens mij veel mooier en ik mis scherpte op de foto (misschien door het verkleinen veroorzaakt?)

Foto 3 is een mooie, alleen onderwerp misschien iets te centraal
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Foto 2 is onscherp omdat ik een HDR foto heb gemaakt uit de hand ( exp. bracketing -0.7, +0.7), het origineel was scherper.

Bij de eerste foto vond ik de schaduw net interessant

En de derde, ik ben die spriet persoonlijk gaan afknippen ..

Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

vind de lucht en het licht bij de eerste erg mooi.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X