Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van paardebloem tot pluisje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Van paardebloem tot pluisje

Camera Model: Canon (Canon EOS 300D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 70,00 mm (28-90 mm)
    Shutter Speed: 1/320 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 100

Camera Model: Canon (Canon EOS 300D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 70,00 mm (28-90 mm)
    Shutter Speed: 1/320 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 100
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: Van paardebloem tot pluisje

Vind het tweeluikje wel goed. Misschien, maar dat is dan weer persoonlijke smaak, het kadertje van de paardebloem nog wat smaller maken en dan van het pluisje nog wat breder ?
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

dat zal ik morgen eens een keertje doen, maar dan komen ze wel niet meer even hoog hé. Bedankt voor je reactie alvast.
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Katrien,

Ik bedoelde bij de kadertjes, gewoon zelfde hoogte blijven houden, maar dan wat versmallen in de breedte voor de paardenbloem en dan omgekeerd voor de pluis.
        groeten,
        deka

Comment

Comment

Bwuah, persoonlijk zou ik dan eerder voor de 1e bewerking gaan, staat me meer aan als deze laatste. Wel knap gedaan ze!
            Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
              Katrien,

Misschien toch nog eens anders proberen ? ALs ik dan mag kiezen tussen beide, ga ik toch voor 1.
              't IS natuurlijk niet altijd makkelijk om uit te leggen ... Ik bedoel gewoon het kadertje met paardenbloem zelfde hoogte, maar nog wat smaller maken in de breedte. Dan daarnaast de pluis, zelfde hoogte als de paardenbloem, en dan wat breder maken in de breedte.
              Enfin, als jij tevreden bent van de opstelling is dit wat telt voor jou.
              groeten,
              deka

Comment

zoals jij zegt heb ik ook geprobeerd, maar kwam niet tot een goed resultaat

Comment

Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste tweeluikje.
                  www.josiesgallery.be

Comment

Jammer dat de achtergrond van de beide foto's uit de tweeluik totaal verschillend is. Als je die een beetje hetzelfde zou kunnen krijgen of maken geeft dat al meer eenheid, denk ik.
                    Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
                    Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
                    Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kissakiman Bekijk bericht
                      Jammer dat de achtergrond van de beide foto's uit de tweeluik totaal verschillend is. Als je die een beetje hetzelfde zou kunnen krijgen of maken geeft dat al meer eenheid, denk ik.
                      bedankt voor de tip, zal er aan denken volgende keer

Comment

Working...
                      X