Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het tweeluikje wel goed. Misschien, maar dat is dan weer persoonlijke smaak, het kadertje van de paardebloem nog wat smaller maken en dan van het pluisje nog wat breder ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik bedoelde bij de kadertjes, gewoon zelfde hoogte blijven houden, maar dan wat versmallen in de breedte voor de paardenbloem en dan omgekeerd voor de pluis.
groeten,
deka
Bwuah, persoonlijk zou ik dan eerder voor de 1e bewerking gaan, staat me meer aan als deze laatste. Wel knap gedaan ze!
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Misschien toch nog eens anders proberen ? ALs ik dan mag kiezen tussen beide, ga ik toch voor 1.
't IS natuurlijk niet altijd makkelijk om uit te leggen ... Ik bedoel gewoon het kadertje met paardenbloem zelfde hoogte, maar nog wat smaller maken in de breedte. Dan daarnaast de pluis, zelfde hoogte als de paardenbloem, en dan wat breder maken in de breedte.
Enfin, als jij tevreden bent van de opstelling is dit wat telt voor jou.
groeten,
deka
Jammer dat de achtergrond van de beide foto's uit de tweeluik totaal verschillend is. Als je die een beetje hetzelfde zou kunnen krijgen of maken geeft dat al meer eenheid, denk ik.
Jammer dat de achtergrond van de beide foto's uit de tweeluik totaal verschillend is. Als je die een beetje hetzelfde zou kunnen krijgen of maken geeft dat al meer eenheid, denk ik.
bedankt voor de tip, zal er aan denken volgende keer
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment