Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huiswerk opnieuw gemaakt grote markt Kortrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huiswerk opnieuw gemaakt grote markt Kortrijk

    meer links kon ik niet meer eveneens niet meer voorwaarts om alles nog in het kader te krijgen, hoop dat het nu beter is die kotjes zijn het standbeeld voor de gesneuvelden


    14 mei 2010
    900×780 pixels – 586 kB
    Bestandsnaam: IMG_0042_2.jpg
    Camera: Canon
    Model: Canon PowerShot SX1 IS
    ISO: 80
    Belichting: 1/160 sec.
    Diafragma: 8.0
    Brandpuntsafstand: 5mm
    Flitser gebruikt: Nee

    ISO: 80
    Belichting: 1/160 sec.
    Diafragma: 8.0
    Brandpuntsafstand: 5.2mm
    Flitser gebruikt: Nee
    Last edited by Neirynck Renée; 15 mei 2010, 19:44. Reden: takjes weg

  • #2
    Re: huiswerk opnieuw gemaakt grote markt Kortrijk

    Renée, de tweede is stukken beter dan de eerste, hoewel, die drie takjes hadden er niet mogen opstaan (kunt ge nog wegclonen).
    Bij de eerste had je allezins wat meer ruimte aan de bovenkant moeten laten, nu staat Mercurius er amper op.
    Maar er zijn toch mooier standpunten om Manten en Kalle (de belforttoren)te fotograferen.
    Probeer eens de voorkant er mooi op te krijgen.
    Nu zie je enkel de zijkant en een deel van het gedenkteken en das niet de mooiste kant, vind ik toch.
    Probeer de toren zeker eens op "het blauwe uurtje" te fotograferen op statief.


    Grtz, RF


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: huiswerk opnieuw gemaakt grote markt Kortrijk

      Bedankt voor de reactie, de takken heb ik ondertussen al weggekloond.
      Ik ben nog op zoek naar een statief die ik gemakkelijk kan plaatsen voor mijn rolstoel gemakkelijk mee te nemen niet te hoog enz.
      De voorkant is natuurlijk mooier, maar voor mij was het een beetje de bedoeling het oorlogsmonument eens in het daglicht te stellen hoe slecht onderhouden het is,

      Comment


      • #4
        Re: huiswerk opnieuw gemaakt grote markt Kortrijk

        't Ja voor u zal het wel moeilijk zijn om zich tussen de auto's op de parking te begeven natuurlijk.
        Maar als het u enkel om het monument te doen is kunt u van op straat een foto maken, natuurlijk zal het niet zo flaterend zijn want om de toren er helemaal op te krijgen zal wel een UWA objectief nodig zijn.


        Grtz, RF


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment

        Working...
        X