Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fietsclubje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fietsclubje



    Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
    Goede of slechte commentaren altijd welkom.

  • #2
    Re: Fietsclubje

    Ik snap het idee maar naar mijn mening wel wat slecht uitgevoerd. Door de meeste gezichten lopen gewoon spaken, dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn. En de gezichtsuitdrukking van bijvoorbeeld mevrouw helemaal rechts is ook niet echt "lekker". Probeer het gewoon lekker nog een keer en let even op de details. Misschien niet door het wiel heen fotograferen maar door iets anders van de fiets heen, waardoor je wel het fietsersclubje gevoel krijg, maar waar je in iedergeval neit gehinderd wordt door de spaken.
    Last edited by werner7385; 15 mei 2010, 14:29. Reden: nog ff iets toevoegen

    Comment


    • #3
      Re: Fietsclubje

      Of de dames op de fiets te zetten of er naast of er onder
      Leuk dagje verzekerd met de fietsclub!
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

      Comment


      • #4
        Re: Fietsclubje

        Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
        Ik snap het idee maar naar mijn mening wel wat slecht uitgevoerd. Door de meeste gezichten lopen gewoon spaken, dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn. En de gezichtsuitdrukking van bijvoorbeeld mevrouw helemaal rechts is ook niet echt "lekker". Probeer het gewoon lekker nog een keer en let even op de details. Misschien niet door het wiel heen fotograferen maar door iets anders van de fiets heen, waardoor je wel het fietsersclubje gevoel krijg, maar waar je in iedergeval neit gehinderd wordt door de spaken.
        Inderdaad was het een ideetje, het was de bedoeling dat de spaken nog minder in beeld zouden zijn (dus meer vervaagd). Wat de gezichtsuitdrukking van die ene vrouw betreft: dit was de beste foto van de vele foto's die ik geschoten heb (25 stuks, wat betekend dat de ene of de andere vrouw er dan weer niet lekker opstaat)

        Maar bedankt dat je aandacht en commentaar wilde leveren

        Comment


        • #5
          Re: Fietsclubje

          Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
          Of de dames op de fiets te zetten of er naast of er onder
          Leuk dagje verzekerd met de fietsclub!
          Is ook een idee he, maar ik wilde geen doorsnee foto.
          Bedankt voor je reactie

          Comment


          • #6
            Re: Fietsclubje

            Vind dit een toffe foto; fiets er maar op los dames!

            Comment

            Working...
            X