Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik snap je houding niet. Hangt het van dit (of een ander) forum af of je al of niet verder gaat fotograferen ? Salut, mijn Ratje !
Je fotografeert toch in de 1e plaats voor jezelf ? Als anderen je foto's (zouden) slecht vinden ; wat kan dat JOU schelen zolang je er maar plezier aan beleeft.
Ik heb in mijn leven al véél idiote liefhebberijen (de ene hobby nog kinderachtiger dan de andere) gehad maar ik ben echt niet zo onzeker dat ik mijn vreugde laat afhangen van wat een "ander" van mij of mijn "prestaties" vindt.
Sterker nog : Wat een ander van jou of jouw "werk" denkt zegt hoogstens iets over die andere, toch nooit iets over jezelf ?
Last edited by oracle; 12 mei 2010, 18:37.
Reden: werkwoordsfout : plezier aan beleefT !
Je fotografeert toch in de 1e plaats voor jezelf ? Als anderen je foto's (zouden) slecht vinden ; wat kan dat JOU schelen zolang je er maar plezier aan beleefd.
Ik til daar helemaaaaaaal niet zo zwaar aan, maar als je 't zo ziet, zullen we dan maar alle rubrieken in de "Fotohoek" sluiten ?
Vreemde reactie van iemand die een draadje start met de pathetische opener :
"Als deze foto's NIETS met fotografie te maken hebben, dan geef ik het definitief op... "
Ik leid hieruit af : "als jullie deze foto's niet goed vinden hang ik mijn camera aan de wilgen."
Terwijl jij eigenlijk gewoonweg naar complimentjes zit te hengelen. Of snap ik het wéér niet ?
Tja, eigenlijk wel. M'n leven is zo'n puinhoop dat het kleinste positieve woordje me zo'n deugd zou doen. Wat wil je, niet iedereen heeft een eigen mening en een sterk karakter...
Comment