Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Run to porsche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Run to porsche

Voor de broer zijn communie:

Re: Run to porsche

Ziet er aardig uit. Ik zou alleen het onderwerp minder centraal hebben gezet... Probeer eens rechts en onder wat af te doen, geeft denk ik beter
    En de zwart-wit omzetting kon misschien ook wat beter...
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Ik vind het een heel mooi idee
      Ook het idee om het naar zwart wit om te zetten, werkt heel goed.
      Alleen stoort bij mij de witte vlek bovenaan, wat overbelicht denk ik.
      Nikon D90 - kitlens 18-105mm

Comment

hehe zalig onderwerp mooie foto zeker en vast! zou het geen leuker effect geven moest je 'broer' in kleur zetten en de rest zwart wit? zodat hij er meer uitkomt dan op deze foto
        Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
        |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Geef mij maar de foto met de auto alleen, wie wil er nu een communiefoto van de achterkant.

Comment

idee is heel leuk, maar was ook aan het twijfelen over de positie van je broer. Misschien eens proberen dat hij langs voor komt aangelopen, zodat je toch zijn gezicht ziet?
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Even een vraagje off-topic: is die Porsche van jullie? Is wel een erg leuk onderwerp om te fotograferen!
              Maar ik zou de nummerplaat wegwerken! Je weet maar nooit hé...
              Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Working...
              X