Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekerfinales basketbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bekerfinales basketbal

Hallo,

Afgelopen weekend werden de bekerfinales voor basketbal in Limburg gespeeld. Vrijdag mijn nieuwe lens gaan halen, de Sigma 50-150mm f2.8. Gelukkig had ik ze net op tijd om aan de finales te beginnen, we hadden immers 7 ploegen in 12 finales en er moesten dus heel wat foto's gemaakt worden . Uiteindelijk hebben we 5 finales gewonnen en mogen we zeer tevreden terugkijken op een geslaagd bekerweekend.
    Maar terug on topic nu, uit de eerste reeks foto's heb ik deze selectie gemaakt. Benieuwd naar wat jullie bevindingen zijn over deze foto's.

Iso 1250, 1/320
    f2,8 , 85mm

Iso 1600 , 1/400
    f2,8 , 112mm

Iso 1600 , 1/400
    f2,8 , 112mm

Groetjes,
    Edje C.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Bekerfinales basketbal

Jammer dat de eerste scherpte mist; daarom is de derde de beste volgens mij! Niet makkelijk hé zaalsporten in beeld brengen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door huysttem Bekijk bericht
      Jammer dat de eerste scherpte mist; daarom is de derde de beste volgens mij! Niet makkelijk hé zaalsporten in beeld brengen!
      Inderdaad jammer van de scherpte op de eerste, vind deze zelf ook qua moment en compo de betere. Het was de eerste keer dat ik met deze lens in actie kwam, het is inderdaad niet makkelijk om zaalsporten vast te leggen . Heb er nog een paar honderd klaar om over te zetten naar de pc, ik denk/hoop dat er ook nog een paar mooie zullen tussenzitten.

grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

mooie foto's! ik faal altijd in actiefoto's... blijven oefenen zeker maar deze foto's zijn zeer mooi!
        Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
        |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den_deef Bekijk bericht
          mooie foto's! ik faal altijd in actiefoto's... blijven oefenen zeker maar deze foto's zijn zeer mooi!
          Dank je, maar ik heb ook dikwijls gefaald hoor . Inderdaad, heel veel oefenen en heel veel foto's maken. Ik heb er afgelopen weekend ruim 1600 gemaakt en er zitten er maar een handvol echt goeie tussen. De rest is een verdienstelijke poging tot maar gelukkig nog steeds goed genoeg voor de supporters natuurlijk .

grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            Dank je, maar ik heb ook dikwijls gefaald hoor . Inderdaad, heel veel oefenen en heel veel foto's maken. Ik heb er afgelopen weekend ruim 1600 gemaakt en er zitten er maar een handvol echt goeie tussen. De rest is een verdienstelijke poging tot maar gelukkig nog steeds goed genoeg voor de supporters natuurlijk .

grtjs
            haha dat herken ik van ergens... kzit er vandaag ook aan 600 rond de 30 gelukte
            Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
            |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Working...
            X