Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste post hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste post hier

Na hier veel gelezen te hebben waag ik mij aan mijn eerste post, natuurlijk in de beginnershoek .
    Graag uw ongezouten mening zodat ik kan leren wat beter kan

Re: Eerste post hier

Ziet er een mooie foto uit, vandaar de vraag 'm wat groter te posten ;-)
    Je mag tot 900 pixels langs de langste zijde nemen (in jouw geval de hoogte)
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Zo op het eerste gezicht vrij goed, maar veel te klein om goed te zien natuurlijk.

Comment

Je maakt het jezelf al wat moeilijk door het gezicht voor een deel in het zonlicht en voor een deel in de schaduw te fotograferen. Maar toch ziet het er nog goed uit ; jammer dat de foto maar de grootte van een postzegeltje heeft.

Comment

Ik weet ihet s wat klein uitgevallen maar de fotois in db sizer omgezet met 900 op de langste zijde en dit was het resultaat. indien iemand kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen graag uw tip.

Comment

Ben je zeker dat je niet 90 hebt genomen? Overdreven natuurlijk, maar waarschijnlijk
            toch een verkeerd cijfertje ingevoerd. Eens overdoen.

Comment

Heb dit nog eens overgedaan en zie dat hij wel degelijk gewijzigd is naar 900 langs de langste zijde maar wanneer ik deze dan oplaad in flickr staat hij veel kleiner. Kan er iemand wat hulp bieden

Comment

Niemand die mij hierbij kan helpen.

Comment

beste,

als je je foto upload op flickr, dan mag je hem niet automatisch door flickr laten verkleinen, je moet hem normaal uploaden.

Tech8
                  www.hellinckx-foto.be
                  Facebook

Comment

Ben je zeker dat de afmeting in pixels (px) staat ? en niet in mm of points ?

Comment

verklein met BD naar 900 pixels en load dan op via deze site

Content from Photobucket intended to make storing and preserving photo and video memories easier.

kopieer meteen de link die je krijgt die begint en eindigt met img naar hier
                      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Working...
                      X