Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Na hier veel gelezen te hebben waag ik mij aan mijn eerste post, natuurlijk in de beginnershoek .
Graag uw ongezouten mening zodat ik kan leren wat beter kan
Je maakt het jezelf al wat moeilijk door het gezicht voor een deel in het zonlicht en voor een deel in de schaduw te fotograferen. Maar toch ziet het er nog goed uit ; jammer dat de foto maar de grootte van een postzegeltje heeft.
Ik weet ihet s wat klein uitgevallen maar de fotois in db sizer omgezet met 900 op de langste zijde en dit was het resultaat. indien iemand kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen graag uw tip.
Heb dit nog eens overgedaan en zie dat hij wel degelijk gewijzigd is naar 900 langs de langste zijde maar wanneer ik deze dan oplaad in flickr staat hij veel kleiner. Kan er iemand wat hulp bieden
Comment