hallo BD fotografen,
Ik ben Lars, ik kom uit Nederland en sinds kort ben ik de troste bezitter van een olympus e520. Ik ben hard aan het oefenen en wil graag mijzelf verbeteren. Dus graag scherpe blikken en harde commentaren .
Voor de eerste drie heb ik in het archief gegraven. Deze zijn in Februari gemaakt met een compactcameraatje tijdens mijn treinreis van Arnhem (NL) naar Istanbul (TUR).
Rond het beroemde kasteel van Belgrado, Servie, op een van de "witte" muren waar de stad zijn naam aan te danken heeft (de witte stad).
Overkill aan airco op een overheidsgebouw. Eveneens in Belgrado.
Midden in de nacht onverwachts de trein uitgestuurd in Sofia, Bulgarije. Na tien minuten borden in vreemd schrift bestuderen bij de goede trein aangekomen. Als ik opgelucht mijn camera in de hand neem zit tafereel voor me. Heel veel ruis en onderbelichte delen, ik weet het. Voor mij wel een met een herinnering en veel sfeer. Uw mening? (don't be gentle)
Bedankt voor het kijken (en de reactie)!
Ik ben Lars, ik kom uit Nederland en sinds kort ben ik de troste bezitter van een olympus e520. Ik ben hard aan het oefenen en wil graag mijzelf verbeteren. Dus graag scherpe blikken en harde commentaren .
Voor de eerste drie heb ik in het archief gegraven. Deze zijn in Februari gemaakt met een compactcameraatje tijdens mijn treinreis van Arnhem (NL) naar Istanbul (TUR).
Rond het beroemde kasteel van Belgrado, Servie, op een van de "witte" muren waar de stad zijn naam aan te danken heeft (de witte stad).
Overkill aan airco op een overheidsgebouw. Eveneens in Belgrado.
Comment